produkcja zakończona, brak stałej oferty sprzedaży gotowych przedwzmacniaczy, czasem jednak pojawia się na Aliexpress. Można go jednak samemu złożyć z części, kupując obudowę Lite A28, moduł Lite V02, płytę główną i płytę zasilacza oraz transformator.
LITE LS-10 zbudowany na bazie schematu Audio Note M 7
Oferowane są także same płytki toru sygnału z elementami lub bez. A zasilacz można zastosować taki jak w Lite lub klon M2X Audio Note Kits.
preamp wpięty do mojego systemu
wersja srebrna
tylny panel
wersja fabryczna, bez upgrade
oryginalna płytka dostarczana fabrycznie + pilot
wersja upgradowana przeze mnie, przerobiony zasilacza, wymienione kondensatory sprzęgające na Jansen PIO 0.22uF, rezystory w układzie sygnałowym na Allen Bradley i Shinkoh i inne tantalowe
Ten znakomity chiński przedwzmacniacz lampowy już w wersji fabrycznej brzmi highendowo jak przedwzmacniacz zachodniej marki za kilkanaście tysięcy, ale można łatwo dokonać kilku upgrade, aby z tej konstrukcji uzyskać brzmienie porzedwzmacniacza za kilkadziesiąt tysięcy, a do tego jest zdalne sterowanie, czego nie ma w fabrycznym Audio Note. Tego przedwzmacniacza używałem do sterowania końcówkami mocy Sanei LAB UD-211, NAIM NAP 200. Znakomicie steruje właśnie Sanei Lab UD-211, zapewniając wyrafinowane, barwne i trójwymiarowe brzmienie, a ten wzmacniacz nie potrzebuje także dużego wzmocnienia na wejściu, co jest zaletą przy słabym poziomie wzmocnienia pojedynczej lampy ECC82.
Układ jest bardzo prosty i klasyczny, używa 2 lamp 12AU7, chociaż w fabrycznym Audio Note jest inny typ (5687/E182CC). Brzmienie jest bardzo strukturalne i rozciągnięte, bardzo dynamiczne i detaliczne, nawet w wersji fabrycznej bez żadnego upgrade. Jest to jedna z najatrakcyjniejszych i tanich propozycji DIY. Wadą jest jednak słabe wzmocnienie i nie do wszystkich końcówek mocy może się nadawać, bo nieraz aby głośno zagrać trzeba bardzo mocno go zgłośnić, co nie jest komfortowe dla układu opartego na 1 lampie, bo gra ona wówczas na granicy swojej wydolności. Jest to zupełne przeciwieństwo klonu Kondo KSL-M7, M77 który ma za duże wzmocnienie i można go słuchać co najwyżej na 30% odkręconej gałki potencjometru, powyżej 35% robią z wieloma końcówkami mocy się przestery i nieprzyjemny charakter dźwięku.
Zastosowane fabrycznie lampy:
Sekcja przedwzmacniacza 12AU7EH×2 (ECC82),
Sekcja zasilacza 6Z4×1, 12AT7×1 (ECC81), 12B4A×1,
Zdalne sterowanie plastikowym pilotem oparte o znakomitą baterię przekaźników i matrycę rezystorów,
Przedni panel jest czarny lub srebrny,
Wymiary panelu przedniego: 430mm × 100mm × 6mm,
Rozmiar urządzenia: 410mm szer × 330mm głęb × 100mm wys,
waga 9kg,
cena ok 450 USD (2015r)
Upgrade, które można samemu wykonać to wymiana wszystkich lamp na NOS (w przypadku ECC82 najlepiej spisują się Philips Miniwat, Brimar, Mulard, Telefunken, Mazda). W przypadku jednak chińskiej lampy 6Z4 w sekcji zasilacza konieczne jest przerobienie zasilania w podstawie lampy, aby zastosować lampę NOS 6×4 (np Tung-Sol), gdyż chińska lampa 6Z4 nie ma odpowiednika wśród lamp NOS, a jest bardzo słaba. Można zastosować taki sam typ lampy prostowniczej jaki stosuje Audio Note w swoich przedwzmacniaczach.
Powyżej sposób przeróbki płytki zasilacza (widok od spodu) w celu dostosowania jej do lampy prostowniczej 6×4 zamiast chińskiej 6z4.
Kolejny up-grade to wymiana wszystkich rezystorów na japońskie tantalowe Shinkoh, Audio Note itp lub węglowe Allen Bradley. Trzeba eksperymentować i próbować, które rezystory okażą się optymalne w danym miejscu.
Kolejna konieczna zmiana to wymiana kondensatorów sprzęgających z zastosowanych Solenów na lepsze np: Jenseny papierowe PIO, Psvane Teflonowe itp. Zaawansowany i kosztowny up-grade tej konstrukcji oferuje KBL Sound.